środa, 20 marca 2013

Podkładki

Zrobiłam dziś podkładki pod kubki w stylu decoupage. Dawno nie robiłam nic tą techniką, z tego względu, że jakoś nigdy nie wychodziło mi tak jak chciałam, a to spękania nie takie, a to ciągle nie miałam odpowiednich motywów na serwetkach (chociaż mam ich już dosyć sporo) i tak ciągle coś nie grało. Podkładki, o których mowa oczywiście też mi nie wyszły, ale trudno. Prezentuję to, co wyszło. 
 Na zdjęciach tego jeszcze nie widać, ale poprawiłam brzegi podkładek, są już równomiernie białe. Nie zrobiłam nowych zdjęć. 
Tu powyżej serwetka przecięta na pół, myślałam, że po sklejeniu nie będzie widać łączenia :/ No nic, może ją przerobię jak mnie zacznie denerwować. 

Te różyczki powyżej chyba najlepiej wyszły.

To tyle :) 
PS: udało mi się przeprosić z maszyna do szycia, więc jutro wracam do dziergania.




3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki sa super, a ta ze złaczoną serwetka tez ma swoj urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam się za bardzo na decoupagu, ale zupełnie nie wiem dlaczego nie jesteś zadowolona. Uważam, że są śliczne! takie angielskie:)

    OdpowiedzUsuń